AKTIVITI AKAN DATANG...

...TBA...

Selasa, Januari 20, 2015

Mesyuarat pengurusan bil 1/2015

Mesyuarat pengurusan bil 1/2015 telah diadakan pada:

Tarikh: 19 Januari 2015
Masa: 10.30 am -1.30 tgh
Tempat: Bilik Mesyuarat Jabatan Radiologi, PPUKM

Antara perkara yang dibincangkan didalam mesyuarat yang diadakan ini adalah.
  1. En. Sadon akan ambil alih roster, cuti jxr dan roster oncall mulai 1 Mac 2015.
  2. Pn. Roslaili akan buat roster pk, cuti pk, oncall dan el/mc pk.
  3. Oncall ct akan diberi sama rata tanpa kita individu atau hari kecuali tukar suka sama suka.
  4. Oncall angio. Tiada pengecualian utk semua yg boleh buat angio. Semua ktgn yg buat angio kena buat oncall. Walau bagaimanapun En sadon akan discuss balik dgn oncall angio pasal pembahagian hari cuti samada secara penuh atau dibahagi kepada 2.
Peringatan mengenai cuti kecemasan dan MC.
Masih terdapat ramai lagi kakitangan yang mengambil mudah dengan prosedur penyerahan dokumen yang diperlukan sekiranya mengambil EL dan MC.
  1. Tidak menyerahkan EL atau MC dalam tempoh 1 minggu selepas mengambil EL atau MC. EL atau MC perlu diserahkan kepada penyelia masing2 dalam tempoh 1 minggu. Sekiranya tidak berbuat demikian. Tindakan potong gaji akan dikenakan kepada kakitangan. Peraturan ini sudah lama di maklumkan dan merujuk kepada peraturan JPA.
  2. Prosedur penyerahan MC. Lekatkan MC pada kertas sijil cuti sakit dan photostat. Salinan asal MC diserahkan kepada pejabat dan salinan photostat mc diserahkan kepada penyelia EL/MC U42 atau U36.
  3. Prosedur penyerahan EL. Isi borang penjelasan cuti kecemasan dan isi cuti secara online. Serahkan borang penjelasan EL, cetakan ewarga permohonan cuti kecemasan dan bukti2 berkaitan dan serahkan kepada penyelia EL/MC.
Harap semua dapat memenuhi peraturan diatas. Tindakan potong gaji serta merta tanpa surat amaran akan dikenakan sekiranya kakitangan yg mengambil EL dan MC tidak menyerahkan dokumen yg diperlukan dalam masa yang telah ditetapkan. Sekian terima kasih untuk makluman semua.



Tiada ulasan: