AKTIVITI AKAN DATANG...

...TBA...

Ahad, April 24, 2011

Bengkel Mac dan Osirix untuk radiographer...

Bengkel Mac dan Osirix untuk radiographer telah dijalankan pada 23 April 2011 (Sabtu) yang lepas. Bengkel yang diadakan secara dalaman ini telah berjaya menarik minat sebanyak 20 penyertaan. Sambutan yang hebat telah diterima dari semua kakitangan untuk menyertai bengkel ini, tetapi penyertaan terpaksa dihadkan kerana kekurangan kemudahan untuk sesi hands-on...

Bengkel yang diadakan dari jam 8.00 pagi sehingga jam 5.00 petang ini telah memuatkan beberapa topik menarik dan amat releven dengan tugas harian yang dijalankan. Topik yang dibentangkan pada bengkel ini adalah mengenai pengenalan ringkas mengenai Sistem Pengoperasian Mac OS X Snow Leapord dan pengenalan asas osirix yang diberikan oleh En. Mohamad Norman. Ini diikuti dengan topik installation dan setting Osirix yang telah dibentangkan oleh En. Zainal Ab. Ghani. Pada sebelah petang pula, Dr. Rozman telah dijemput khas untuk membentangkan topik mengenai advance osirix dan keperluan pakar radiologi dalam osirix.

Semua peserta berasa puas hati dengan bengkel yang adakan kerana mereka dapat mempelajari ilmu yang berguna untuk kegunaan semasa bekerja. Bengkel yang telah dijalankan dengan jayanya ini akan di adakan lagi pada masa hadapan bagi memberi peluang kakitangan lain yang tidak berkesempatan untuk menyertai bengkel ini. Tahniah diucapkan kepada semua yang menyertai bengkel yang diadakan, komitmen semua didalam menjayakan bengkel ini amat dihargai. Untuk jawatankuasa penganjur, tahiah juga diucapkan diatas kerja keras yang telah diberikan untuk menjadikan bengkel ini sebuah bengkel yang amat berjaya.

Tiada ulasan: